Subject: FW: Pöördumine murega
From: Marek Kärsin <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 09:49:58 +0300

Tere

Palun registreerida ja määrata tööülesande lahendajaks Keit Tõldsepp.

Lugupidamisega

Marek Kärsin

Ohutusjärelevalve büroo

nõunik

mob: +372 514 5768

tel: +372 733 7329

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Jaama 207 | 50705 Tartu

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Kadi Sarapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 12:15 PM
To: Keit Tõldsepp <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pöördumine murega

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Keit!

Nõo Püha Kolmainu kirikule - Vana-Nõo tn.20 /Liivamäe 2(kumb on õige ei 
saagi aru) vaja teostada järelvalve. Nimelt MTÜ Nõo Priitahtliku 
Päästeseltsi liikmed läksid kirikule appi, et tagada sealne heakord, mis on 
palju aastaid käest ära. Tuleohutusega seoses näeme meie, et toolid olid ära 
põlenud(lisan pildi manusena)tõime kirikust ära(alles) ja asendasime uutega, 
põlevmaterjal bullerjani kõrval- mille ära koristasime, korstnapühija 
käimata, välisukse kõrval olevad kumkad rohkelt rämpsu-erinevad õlid/rämps, 
muidu sodi. Kunagi olnud Falck valvesüsteem, mis ei tööta, suitsuandur 
töötas aga vingugaasiandur valesti paigaldatud ja kontrollida ei 
saanud(kõrgel). Bullerjan vaja paremini paigaldada ja lisada suurem plekk 
ahju ette. Kiriku ümbrus aastaid väga tuleohtlik, lagunenud majad, kulu 
rohkelt, maja uksed aknad osaliselt lahti. Mõned aastad tagasi ka reaalne 
päästetöö, kuna keegi olid süüdanud vana küttekolde alla tule. Koristasime 
ja raiusime võsa kiriku ümber ära aga rohkem ei lubatud toimetada ja hea 
sõna kuulda ei võeta, pigem vastuseis. Kui ei ole kiriku liige, ristitud ja 
usuliselt aktiivne, siis justkui väljast tulnud diktaatoreid ei 
aktsepteerita:). Küttepuud puuduvad, korjatakse ümber kiriku ronte, mida 
põletada. Võsa raiumisest tegime ja saime küttepuid, kuid hoiustamiseks koht 
puudub.

Lugupidamisega
Kadi Sarapuu
MTÜ Nõo Priitahtlik Päästeselts
56291046